instalace Linuxu na notebook

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 21 17:51:52 CEST 2001

On Thu, Jun 21, 2001 at 06:30:09PM +0200, nonsense na volny.cz wrote:
> pekne odpolenden vespolek.
>
> zpusobil jsme si nasledujici mensi problem.
> Potrebuji instalovat linux na starsi Notebook (486ku)
> ale tento nema CD mechaniku, Jen a pouze flopy disk.
> Momentalne nemam zadnou PCMCIA sitovku, jsem schopen na takto "vybaveny" stroj nejak dostat linux ?
>
> diky na nakopnuti spravnym smerem.....
>
> --
> nonsens

Neslo by to pres seriovy port? Nejdriv si tu instalaci pripravitt nekde bokem
na normalnim pocitaci, pak nabootovat  notebook s nejakou  malodisketovou
distribuci, ktera by mela (nejlip) ppp a rsh/ssh a potom to pomoci tar-u
prenest z jednoho stroje na druhy... a pak uz jen cekat dva dny ;-)

Teda jestli rozchodite jadro a podobne ;-o .. tam bych cekal nejvetsi
problemy...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/