Nejde root

linux.cz confera honza.linuxconf na atlas.cz
Čtvrtek Červen 21 19:09:04 CEST 2001

Dobrý den,

Pred casem se mi dostal jeden router.Je to 486DX-RH6.1(cartmen)
defaultne nainstalovan. Jak uz to byva nebylo mi receno
heslo ani zadne informace. Ok. Rebootnul jsem a pres lilo:Linux S jsem
se dostal do bashe. Zmenil jsem heslo. Otestoval a nic. Nejde se
lognout.Kdyz udelam dalsiho usera tak to jde v pohode ale jakmile
se jedna o roota tak nic. Na tom routru potrebuju zmenit
routovaci tabulku (tzn. odebrat polozku a pridat polozku). Jenze
pod normalnim userem to nejde ani kdyz ma GID 0 (tj. root) nastavit
cislo roota mu jde ale nejde se pres toho usera lognout.

co jsem skousel dalsiho:
Ve shadowu vymazat kompletne heslo. Nic
Nastavit vlastni string kde znam heslo. Nic
Zmena pres linuxconf. Nic.

Myslim si ze to nekdo hacknul a blokuje lokalni pristum roota na
masinu. Navic se na nej neda nijak dostat dalkove. Pritom vsechny
sluzby jedou.

Nema tady nekdo nejaky napad jak na to?? Potrebuju hlavne zmenit
tu routovaci tabulku, s normalim userem to nejde.

Kde jsou tyhle routovaci tabulky ulozeny ???

Navic start trva 35 minut. Nejdele to trva u
Finding module dependencs //nebo tak nejak

H.