Balik s php3 pro apache 1.3.19 v RH7.1

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 21 23:33:15 CEST 2001

On 21/06/2001, Martin Edlman wrote:

> Mely by. Nevim o funkci, ktera by byla v PHP3 a nebyla (ci byla jina)
> v PHP4. Taky jsem pred prechodem dlouha vahal a zkoumal, jestli mi
> bude vsechno fungovat.

Kompatibilita urcite neni stoprocentni, ale prechod neni nijak hrozny.
Doporucuji precist si http://www.php.cz/manual/en/migration4.php

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka