Tuhnouci Apache?? - Vyreseno

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Červen 22 12:09:32 CEST 2001

   From: Stanislav PETR <glux na centrum.cz>
   Date: Thu, 21 Jun 2001 23:46:13 +0200

Zdravím,

   > A s tim bych se rad zeptal konference - je tohle normalni??? Uptime
   > necelejch 200 dni, prumerne 150 MB volne ram, ...
   >
   > PS: Posledni dobou mivam dojem ze je Linus zamilovanej...

já jsem Linusovo jméno v CREDITS Apache neviděl - Vy ano? Čím víc se
v Apache vrtám, tím víc si kladu otázku, proč ho vlastně ještě používám :-(

BTW - Apache nemusí být jenom webserver - je to třeba vhodné jméno pro malé
kotě ;-)
--
Pavel Janík

So the solution is not build ACPI as a module, because it shouldn't have
allowed you to do so in the first place :)
                  -- Jeff Garzik in linux-kernel