Linux & MS GeForceMX

X writing na quick.cz
Pátek Červen 22 09:22:38 CEST 2001

Dobry den, tučňáci ! Mam k Vám prosbu. Rozhodl jsem si pro instalaci Linux ( redhat 7.0 ) na svůj PC. Protože jsem neměl předchozí zkušenosti z Linux chtěl jsem přepnout instalaci na graf. rozhráni ( ALT+F7 ) což se mně ne povedlo protože jak se později ukázalo, systém ne mohl správně detekovat grafickou kartu ( MS GeForceMX SDRam ) a nabízel mně GeForce DDR. Samotná instalace proběhla hladce avšak systém po restartu hlásil chybu ,,screen error'' . Stáhl jsem ovladače pro Linux. ale dlouhodobé používáni produktu od Microsoft udělalo ze mě linou počítačovou 0. Chci se polepšit a ovládnutím Linux připsat k té nule 1 jak to ve světe PC chodí. Proto Vás žádám o pomoc s instalaci ovladačů. Je možné nainstalovat je později nebo musím provést instalaci znovu v režimu expert( & amatér ) ? Prosím Vás o srozumitelný návod a předem děkuji za pomoc. D.