instalace Linuxu na notebook

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Červen 22 09:16:39 CEST 2001

On Thu, 21 Jun 2001 16:30:24 +0000 (UTC), nonsense na volny.cz wrote:

: zpusobil jsme si nasledujici mensi problem.
: Potrebuji instalovat linux na starsi Notebook (486ku)
: ale tento nema CD mechaniku, Jen a pouze flopy disk.
: Momentalne nemam zadnou PCMCIA sitovku, jsem schopen
: na takto "vybaveny" stroj nejak dostat linux ?

Kedysi to slo cez PLIP - sam som to tak s RH 6.2 robil
(sietovku som mal, ale Linuxom nepodporovanu). Bohuzial
to nebolo trivialne (bolo treba urobit vlastny bootdisk),
na prislusne bug-reporty RH reagoval WONTFIX a v novych
verziach uz PLIP tusim nie je podporovany vobec :-)

: diky na nakopnuti spravnym smerem.....

Zdaleka najlepsou moznostou je pozicat si niekde tu sietovku.
Akonahle rozchodite ppp, uz sa odtial nejako dalej dostanete.
Druhou moznostou je zohnat ramcek na notebookove disky
a urobit instalaciu na desktope.

Mimochodom, PCMCIA sietovka sa da zohnat za cca dve tisicky
(ja som kupoval za 700 silingov), len pozor na to, aby
bola podporovana. Velmi odporucam ju kupit, je to trochu
o inom, ako "kabelovy modem", t.j. halda diskiet do kabely :-)

Zdravi
--
                                 Stano