Jakou znacku disku

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Pátek Červen 22 07:57:46 CEST 2001

> No taky jsem si donedavna myslel, ze Seagate jsou v pohode.
> Nez jsem si koupil
> IDE Barracudu 30 GB, ktera se prave dnes po treti porouchala.
> Po nainstalovani
> bezi nejakou dobu dobre, pak zacne zlobit a Seatool nahlasi,
> ze je zrala na
> vymenu. Tak mi poslou nahradni, ta opet nevydrzi mesic
> provozu ve stredni spis
> mensi zatezi.  Mam tu ze stejne modelove rady 15GB a ta bezi
> bez problemu.
> Ci-li spatny model muze byt i u relativne slusneho vyrobce.

Che, zajimave, ja mam dve BarracudyIII 30GB v jednom PCdle,
jedou porad a bez problemu...

Jak tady nekdo psal, zalezi opravdu na kusu... WD byly sveho
casu poruchove, ted ty nove modely (>= 20 GB) jedou v pohode...
To je to stejne, jak s pretaktovatelnosti procesoru nebo pameti...

--

Richard Bukovansky

/*
 * Identify the flock of penguins
 */

- ./arch/alpha/kernel/setup.c (L-K 2.4.5)