VPN s mobilitou

Pátek Červen 22 10:46:40 CEST 2001

	Zdravim,

	resim (a bohuzel nejen ja) problem a sice - clovek beha po svete s
notebookem a mobilem a potrebuje VPN do sve firemni site (samozrejme
pres Internet). Klasicke VPN nastroje nelze pouzit, protoze jak z
pozadavku vyplyva, pokazde ma jinou IP adresu, tudiz vsechno jako vtund,
CIPE apod. by se muselo nejakym jinym zpusobem nejrpve nahodit (napr.
pres specialni paket apod.) a teprve pak by bylo funkcni. Chci se proto
optat, zda-li nahodou neobjevuji Ameriku a zda-li jiz neco takoveho v
Linuxu existuje, ci jak to pripadne implementovat, zatim mi s jednim
nejmenovanym kolegou vychazi tyto moznosti - PPTP (s omezenou
bezpecnosti) a IPsec, jdu spravno ucestou?

	Prosim o nakopnuti tim spravny smerem (FreshMeat prave detailne
prochazim, zatim nic krome vyse jmenovanych nemam)

	Dekuji.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno