IPB Homebanking - OT

b.linda na sh.cvut.cz b.linda na sh.cvut.cz
Pátek Červen 22 12:11:17 CEST 2001

Asi bych pridal moje potrehy:

je zajimave, proc  bych si mel vybrat banku, ktera mi neda co chci. Jako
clovek, co chce drzet trochu s dobou jsem chtel vymenit banku za neco, co
muzu ovladat kdykoliva a jakkoliv. Stat ve fronte v CS mne prestala bavit.
Bavit se s nimi o pridane hodnote je totalne bezpredmetne. Dlouho CS byla
lakadle kvuli levnym bankomatu a jejich poctu. Ale dnes je situace jina.

Sel jsem do eBanky, lepe receno zavolal bezplatnou linku a nacez mne
kontaktoval telefonicky clovek, ktery mne pozval na schuzku do banky.
V Bance jsem cekal jsem cca 10 minut na schuzku, kde si mne pak
odvedla do prijemne kancelare a nabidla mi obcerstveni. Pritom mi ochotne
vysvetlila, co vsechno budu mit a za jake poplatky. Do niceho mi netlacila
a snazila se mne upozronit na nevyhodne body. Nevadilo ji prepsat nekere
udaje vicekrat (ikdyz uz bylo po podpisu smlouvy). Zarizeni embosovane
karty EC/MC bylo do 5 pracovnich dnu, bez nutnosti zustatku na uctu.
Vedeni uctu ve vice menach bez poplatku. Slusne poplatky za transakce.
Proste clovek si pripadal (po CS) jak Alenka v risi divu. Na klientskem
centru je otevreno od osmi do osmi dokonce i v Sobotu (sic jen pul dne).
eBanka mi zaplatila vymenu SIM toolkitu za bankovni + vsechny naklady za
instalaci. Konto bylo funkcni hned po zalozeni.
Banka mi dala pripojeni pres internet a ne pres windows. Samozrejme melo
to i stinne stranky - misto 3 pracovnich dnu jak bylo domluvene  trvalo
dodani karty 5, protoze jsem ji preposilal na jine klientske centrum. Pri
podpisu mi jedna zenska zapomela neco dat podepsat, tak mne kontaktovala a
poprosila, jestli bych se nekdy za ni nezastavil.

Ted malinko veci, lidi netlachejme POUZE tady o techto problemech, ale dejme
vydelat tomu, kdo si to zaslouzi.