bibliograficka databaze - unicode?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Červen 22 10:29:06 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, Jun 21, 2001 at 08:26:39PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Dobry den!
>
> Neznate nekdo nejaky fryšný programek na vedeni bibliografii, ktery
> by umel plne vyuzivat unicode (potrebuji tam mit prinejmensim zaznamy
> v cestine, anglictine, nemcine, [moderni] hebrejstine a arabstine), s tim,
> ze bych potreboval mit ceske klice i pro cizi literaturu.
> (Nejlepe, aby to bylo pod linux a nejlepe na konzoli, nebo gnome... to bych asi chtel moc, zeyo)

No, v unicode jsem jeste nic nevidel :-(. Ale pokud by stacil
TeX, tak je na to bibview, kde je pak mozno autory, nazev apod.
obalit do TeXovych maker... Ja jsem v tom delal nejake veci pro
kolegu a jelikoz to umi pracovat pouze s iso-8859-1 :-(, tak jsem
tam ceske znaky psal TeX-ove a v pohode... Akorat tam byl pak
tusim problem s tridenim. Ale pokud se nemylim (uz je to prece
jen trosku dele), tak slo udelat trideni podle jineho klice, nez
autor, nazev... a ten se tam dal doplnit, takze razeni mohlo byt
v podstate jakekoliv...

BTW: jak v TeX-u pracujete s hebrejstinou?

> BTW. nevite, jestli existuje nejaky obecny system pro trideni v unicode?
> To musi byt asi zahul, napsat neco takoveho.... :-o

:-) to teda...

> Petr Tomasek

Zdravi
Honza Marek