Jakou znacku disku

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na atlas.cz
Pátek Červen 22 14:28:32 CEST 2001

Dobrý den,

děkuji Vám za rady a pomoc. Myslím si, že to pomohlo i mnohým dalším, co se
ptají: "Jaký hw?"

Děkuji za rady ohledně WD i obecně. Trochu mě to naplnilo smutkem, protože
jsem pochopil, že kupovat disk je jako loterie. Prostě přijdete, vytáhnete
si disk, a buď jste peníze spláchli do WC, a nebo máte štěstí. Ale opravdu
nerad bych rozpoutával flamewar.

Chtěl jsem si původně koupit více stejných disků, kdy bych je strkal do
výměnného rámečku. Na prvním by byl Linux, na druhé Windows, se kterými
bohužel musím občas pracovat. Připadá mi to jako nejlepší řešení. Pochopil
jsem, že pokud koupím více stejných disků, mám velkou šanci, že se strefím
do špatné série a veškerá investice by byla neodvolatelně v háji. A SCSI
disky, které by měly být kvalitnější, do rámečku nedám.

Obecně mám pocit, že kvality nových počítačů a nových komponent se zhoršuje.
Je to čím dál horší a horší. Zkusím se tedy poptat po SCSI disku, bude to
asi lepší.

Ještě jednou všem děkuji.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác