Jakou značku disků

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Červen 22 14:49:08 CEST 2001

> moc se omlouvám, možná je to trochu i OT, ale už jsem z toho zoufalý. Koupil
> jsem si asi před rokem disk, je to Western Digital Caviar 205AA 20,5 GB.
> Jenomže už teď se na něm začínají objevovat chyby, i když se k počítači
> chovám slušně. Kdosi mi říkal, že je to značkou disku, že WD jsou
> nespolehlivé. Protože se už nechci nechat znovu napálit, můžete mi poradit,
> jaký disk je spolehlivý?
  WD byly slusne tak do 1GB od te doby stoji za nic, zasadne se jim vyhybam
jak muzu. Vzdycky kdyz mam tu cest mit neco do cineni s WD, tak jsou s nim
nejake problemy. Jiste ze muzu mit stesti na spatne kusy, ale to by jich
bylo trochu moc.
  Seagate jsou spolehlive, trochu hlucnejsi a pomalejsi ale vydrzi.
  Jinak co se me osobne tyce, tak jedine Maxtory. Zatim jsem nemel ani jeden
vadny a jeste jsem na zadny nenarazil.
  Dobre jsou Quantum (nyni je corporace Maxtor-Quantum) a IBM.
  Jinak je to jedno, odrovnat se da jakykoliv disk nehodnym zachazenim. Ono
obcas staci i parkrat sikovne klepnout o disk pri montazi a disk uz to
nerozchodi.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz