VPN s mobilitou

Pátek Červen 22 15:10:46 CEST 2001

> procpak by nesel vtund pouzit? Ten se autentifikuje heslem a jmenem session,
> ale nikoliv IP adresou klientske strany a serverova zustava stale stejna.
> Takze na serveru pripravis pro kazdy pocitac jednu session s tunelovanym
> IPckem z privatni casti prostoru, na strane klienta se naopak vtund bude
> spoustet stale stejne s IPckem serveru, stejnym jmenem session a dostane
> vzdy stejne "intranetove" IP. Opravdu nevidim problem.

	Pokud tomu dobre rozumim, vtund dela end-to-end tunelling, je mi putna
cim se autorizuje, problem je, ze to musi byt transparentni, coz se
obavam tyto protokoly (IP over virtual ciper channel -> UDP) nejsou...
navic dopredu neni receno, kolik pocitacu se bude hlasit...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno