Jakou znacku disku - provoz

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pátek Červen 22 15:16:38 CEST 2001

Ahoj,
ja zrovna jeden (WD) na stole mam a ten ma po trech z kazdeho boku
a po dvou zespod :-)

### Zdeněk Böhm napsal dne 22 Jun 01, v 9:36 :

> No, nemam tu ted po ruce zadny disk (lepe receno, jsem liny kuchat kvuli
> tomu pisidlo), ale rekl bych, ze disky maji na pridelani ctyri otvory (dva
> a dva proti sobe), kde sezenete tu treti diru uprostred druhe strany? To
> ji tam vyvrtate? :-)
>
> S pozdravem Zdenek Bohm
>
> P.S. Nic ve zlym, ja jen aby byla trochu sranda :-)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail