ucto pod WINE

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pátek Červen 22 17:04:43 CEST 2001

Petr Tomasek wrote:

> Pres paralelni port? Neslo to ani pod rootem?

Ne, ani pod rootem se mi to nepodarilo. Zkousel jsem to pres rok. Dnes uz to asi
bude jeste vice v haji, nebot dnes uz to nefunguje ani ve win95 pokud se
neupgeaduje DCOM nebo neco takoveho. Win4Lin naproti tomu spolehlive vytuhnul pri
natazeni vxd pro hardlock.

--
Jiri Svoboda

svoboda na istrade.cz