well FM-56 VT (externi)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Červen 22 17:05:23 CEST 2001

On Fri, 22 Jun 2001, Zdeněk Böhm wrote:

> Zajimave, ja zil v domeni, ze od dob digitalnich ustreden jsou CD vodice
> naprd. V kazdem pripade mi telekomunisti zavedly do bytu pouze dvoulinku,
> takze tam ty CD vodice rozhodne nemam a dosud jsem nemel potrebu je
> postradat.

Samozrejme, ze telekom taha dvojlinku (teda do hlavniho rozvadece
minimalne trojlinku, alespon me pritahli z ustredeny i zem), ale tady jde
o to, kolik dratu vede mezi zasuvkou a telefonem.

Pokud jsou ctyri a mate telefon (co jine zarizeni) ktere ma v homologaci
napsano, ze se jedna o prubezne zarizeni, tak kdyz je polozene, tak po
dvou dratech propujuje telekomi linku na dalsi zarizeni, ktere se na ty
dva zpetne draty zapoji. Kdyz se vyzvedne, tak se ty draty odpoji, aby
dalsi pripojene zarizeni nerusilo komunikaci.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.