zamrznuti instalace Staroffice 5.2 v RH7.1 CZ -Vyreseno

Michael Eckstein ibase na bajt.cz
Sobota Červen 23 09:12:44 CEST 2001

V instalaci RH7.1 CZ jsou XFree86 ve verzi 4.0.3, ktere nepracuji
korektne alespon s mou grafickou kartou Savage 4 Pro. Nainstaloval jsem
nove Xfree86 verze 4.1.0 a instalace probehla zcela v poradku. Krome
toho se zlepsila funkcnost i jinych grafickych programu.