ISDN & fetchmail

Ing. Vlastimil Pospichal vpospichal na centrum.cz
Sobota Červen 23 17:32:25 CEST 2001

Ahoj,

chybu bych hledal v konfiguraci diald nebo ze mu slip nedodava info o
tom, ze chodi pakety platne pro reset timeoutu. Spadne spojeni vzdy po
stejne dobe od spusteni ppp nebo od posledniho kratkeho e-mailu?

Vlastik

> Zdravim,
>
> omlouvam se, ale potreboval bych nekoho, kdo by mi poradil s nastavenim
> %subj%.
>
> Problem spociva v tom, ze se nahodi a pripoji ISDN, spusti fetchmail a
> ten projizdi nakonfigurovane schranky. Kratke zpravy to prenese, ale
> je-li v boxu napr. 1MB tak to nedokonci prenos a patrne to na timeout
> zavesi a spojeni se ukonci. Na druhou stranu nechci, aby to bylo na
> lince zbytecne dlouho a navic je ta masina momentalne pres 100km daleko
> ode mne.
> [...]

Ing. Vlastimil Pospichal
mailto:vpospichal na centrum.cz
http://www.hoteldrnholec.cz
http://pospichal.hyperlink.cz

Proc kupovat MS Windows, kdyz existuji skutecne operacni systemy?