bibliograficka databaze - unicode?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červen 23 17:43:56 CEST 2001

On Sat, Jun 23, 2001 at 05:40:19PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Na to lze odpovedet tremi zpusoby:
> 1. existuje prave (2^16)! zpusobu, jak tridit unicodove znaky;

existuje prave (2^8)! zpusobu, jak tridit iso-8859-2 znaky a taky se z nich
pouziva nekolik malo.

> 2. existuje nespocetne mnoho zpusobu, jak tridit unicodove stringy,
>    jestlize neni jejich delka omezena;

Ach jo! Kdyz mam jednoznacny algoritmus, tak je potom uz jedna moznost, ne?
:-o

> 3. neexistuje zadny zpusob, jak tridit unicodove stringy, aby vyhovoval
>    vsem jazykum takovy, ze znakove sady jejich psane formy jsou
>    podmnozinou Unicode.

Sice ne uplne, ale neco jsem nasel (resp. me na to kdosi odkazal):

http://www.unicode.org/unicode/reports/tr10/

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/