Jakou značku disků

rad0 misovic rado na freejane.sk
Neděle Červen 24 20:24:54 CEST 2001

On Fri, Jun 22, 2001 at 02:49:08PM +0200, David Jez wrote:
>   WD byly slusne tak do 1GB od te doby stoji za nic, zasadne se jim vyhybam
> jak muzu. Vzdycky kdyz mam tu cest mit neco do cineni s WD, tak jsou s nim
> nejake problemy. Jiste ze muzu mit stesti na spatne kusy, ale to by jich
> bylo trochu moc.
*snip*

nno, k tym westernom; Mam v masine jeden 4.3G a pripadam si tu medzi vami
ako s disketkou :-) Faktom je, ze odkedy som ho kupil, co bolo niekedy v
96., ide nonstop dodnes (*klop-klop na drevo*), a ako tak pozeram do
penazenky, tak skoro ho ani nevymenim. Mimochodom, prave vam z masiny,
v ktorej bezi,  pisem mail.
					rad0
--

raTboy  --> rad0van misovic
Public key:

     1024D/3079CCFA 2001-03-03 rad0van misovic <rado na freejane.sk>
     Key fingerprint = 0159 7A31 F1E1 DA0F 2D1B  5F20 A9E1 850A 3079 CCFA