jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

Josef Stach jstach na seznam.cz
Pondělí Červen 25 00:43:53 CEST 2001

> Vim, ze existuje moznost simulace packet modemu prez SB. Pouziva to
> AX.25 protokol, ale rychlost je okolo 1200 baudu, ale umoznuje to
> spojeni i nekolika stanic.

Packet jsem pomerne dlouho pouzival se specialnim modemem na seriovy port.
Ale pres zvukovou kartu jsem to take provozoval. Konkretne s pripojenim na
vysilacku v obcanskem pasmu. V linuxu to behalo krasne. V podstate se na tom
da pouzivat tak akorat ssh nebo jeste IRC, ale je to tak pomale, ze to tezko
pouzijete na delsi praci. Teoreticka rychlost je skutecne 1200 baudu (150
bajtu za sekundu). Nevim jakym zpusobem chcete prenaset data, ale konkretne
pres vysilacku se rychlost pohybovala kolem 800 baudu. Ping se pocital na
sekundy az desitky sekund.