problem s mkisofs (i po precteni archivu)

Pondělí Červen 25 08:47:22 CEST 2001

On Sat, 23 Jun 2001, Petr Vanek wrote:

> ja musel na debianu (2.2 potato, tusim r2), upgratovat pomoci deb baliku,
> kdyz jsem stahl rpm a pomoci mc vybalil binarku mkisofs, tak to taky
> nefungovalo.

V CZ mutaci RH Linuxu byl nejprve patchovany mkisofs, pak uz ne (kdyz ta
volba byla pridana primo do programu). Pokud mate jinou distribuci,
prelozte si mkisofs z dostatecne novych zdrojaku sam nebo si vytahnete ten
patch pro starsi verzi:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-6.2/SRPMS/mkisofs-1.12-1cz.src.rpm

--
                        Milan Kerslager