Jakou znacku disku - provoz

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Pondělí Červen 25 09:35:53 CEST 2001

Petr Klimovic wrote:

> Hello Petr.
>
> Ctvrtek Cerven 21 2001 19:49, you wrote to Okrina Miroslav:
>
>  Př> Toto s těmi ložisky je co? Já jsem měl zato že to nejvíce trpí při
>  Př> rozběhu. Takže tomu nejvíce škodí když se budou často zapínat než
>  Př> když
>  Př> poběží v kuse.
>
> Jsou dve nazorove skoly.
>
> Jedna tvrdi, nevypinat rozbeh je velky proud a navic se porad meni
> teplote, zahriva se to a zase chladne.
>
> Druha tvrdi vypinat, loziska maji omezenou zivotnost.
>
> Vyberte si.

:)), ani jedno neni spravne, dobre je najit kompromis, rozhodne
nezapinat pc vicekrat za den, ale nechavat ho zapnuty i prez noc ? Tezko
rict. Prez week-end ho zapnuty nechavam, ale prez den ne, stejne u nej
sedim jen vecer. Takze disk vydrzi tak 6500 zapnuti a pri provozu tak
osm let, tak to je slusny kompromis, ne ? :) Apropo, ted mam v rukach
mrtveho WD 32500 ...:)

S pozdravem

--
Okrina Miroslav alias CRITTER