Cidlo na vodu

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Červen 25 10:41:09 CEST 2001

Miroslav BENES wrote:

> Jak ? Digitalne (hladina 0/1 nedosahla/dosahla urovne) nebo analogove
> (hladina je X cm ..) ?

Mam to digitalne, potrebuju jen, aby mi to reklo "Vem cerpadlo a bez s
tim zalejt zahradku, jinak ti to pretece". (Pro ekology - nejsem takovy
prase, mam pred tim COV.) Takova zprava mi prijde mailem.

> A kdyz uz jsme u toho, urcite by na game port sel zbastlit nejaky
> jednoduchy prevodnik, aby se tudy dalo merit napeti. Pak by to mohlo
> slouzit jako primitivni merak ...

Urcite to jde, gameport je vlastne prevodnik R/t.

> Kdysi bylo neco podobneho v AR. Nevite o necem podobnem v dnesni dobe
> ? reseni s ovladaci pro linux ma samozrejme prednost :)

Ovladace jsou v jadre. Z /dev/js0 se primo vydoluji cisla, ktera staci
prevest pres tabulku/krivku/funkci...

  TomM