nefungujuci winbindd (samba)

Juraj Kazda jkazda na infobase.sk
Pondělí Červen 25 15:47:24 CEST 2001

Zdravim vsetkych,

mam nasledujuci problem so Smabou, resp. winbindd:

1) konfiguracia siete:
	x w2k professional
	1 w2k server = primary DNS, ISA (firewall) - jediny bod
pripojenia do inetu, proxy, ...
	1 RedHat 6.2

2) nainstaloval som Sambu 2.2.0, samba-appliance-0.5-1
3) redhat je vidiet v w2k domene, kazdy kto ma konto na redhate (a k
nemu prislusne v sambe) vidi svoj /home/username adresar a moze do neho
pristupovat - samba ho overi na w2k serveri a pusti ho

4) nejde mi rozbehat winbindd - chcel by som, aby sa ludia mohli do
linuxu hlasit pod svojimi usernames a passwords ako do w2k domeny bez
toho, aby som musel pre kazdeho vytvarat konto aj na linuxe, skratka aby
si skupiny a mena preberal linux od windowsov.

5) problemy zacinaju uz v samotnom samedite, kde sa sice do domeny
prihlasim, ale createuser REDHAT$ -L uz neprebehne.

Netusim, kde by mohol byt problem - jednak som zaciatocnik a jednak som
presiel vsetky dostupne materialy a rady z mailing listov, ktore som
nasiel.

Ak ste uz niekto nieco podobne robili, ozvite sa mi, prosim.

Dakujem vopred za odpoved.

--jerry