Problemy s CUPS

Radek Hnilica radek na balga.cz
Pondělí Červen 25 16:35:26 CEST 2001

	Dobry den,
Mam na serveru Debian/GNU Linux Potato, a nainstaloval jsem si CUPS.
CUPS jako takovy funguje a pri pouziti dodaneho ppd pro laserjet
funguje.  Jenze ja potrebuji tisknout oboustranne.  A s laserjet.ppd
mi to nefunguje.  Tiskarna zcela slysitelne protahne papir duplexorem,
ale tiskne jen na jednu stranu.  Prebalil jsem si tedy cupsomatic-ppd
z Woodyho (bylo nutno vyhodit zavislost na perl) a nainstaloval.
Nebyl problem pridelat novou tiskarnu, pouzil jsem
HP/LaserJet_4050-Postscript.ppd.  Ale pres tuto novou tiskarnu nejde
tisknout.  V logu se vzdy objevi:
E [..bla bla bla..] PID 29382 crashed with status 2!

Nikde jsem nenasel co znamena ten status 2.
Nevite nekdo kde delam chybu.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
http://www.balga.cz/hnilica

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb