Disk a UDMA/66

Pondělí Červen 25 19:47:44 CEST 2001

Miroslav Zidek napsal:
> Dobry den.
>
> Upgradoval jsem RH 70 --> 7.1 Seawolf  s jadrem 2.4.2-2 a zaujala me
> hlaska pri bootu (vypis z /var/log/messages):
>
> ---------------------
> ide: Assuming 33MHz system bus speed for PIO modes; override with
> idebus=xx

pokud nemate pretaktovano pomoci casovani, tak je tohle asi spravne ...

> hda: 55704096 sectors (28520 MB) w/512KiB Cache, CHS=3467/255/63,
> UDMA(33)

umi ten disk UDMA/66? je na "66"kovem kabelu? mate ten kabel spravnym smerem
zapojen? (dulezite!, jinak BIOS vypne 66/100 DMA pristup)

> ---------------------
>
> Tomu druhemu rozumim - jde nejak zapnout UDMA66?

jak ho najde BIOS v te tabulce pred bootem systemu?

> Tomu prvnimu uz mene (spis vubec). Pokud bych eventuelne prepsal
> nastaveni idebus=66, tak co se stane s ostatnimi zarizenimi (predpokladam

jak bylo receno, na tohle zapomente

> (hda - Seagate, hdb vypalovacka, hdc CD-ROM, hdd neni pripojen)

hda - jakej ...

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Obviously the only rational solution to your problem is suicide.