jak vyuzit zvukovou kartu pro prenos dat

David Toman toman na ceres.spszl.cz
Pondělí Červen 25 23:32:26 CEST 2001

po 25. červen 2001 17:37 you wrote:

> no kazde pasmo ma definovany typ provozu a pokud se tady mluvi o pasmu ve
> kterem se nesmi vyskytovat datovy provoz...

Na CB je datovy provoz povolen jiz delsi dobu, je to tusim na kanalech  24 a
25. Dokonce nedavno schvalili 80 kanalu ;-) (viz www.ctu.cz - generalni
povoleni)

ps Mne jel  prenos po seriovem kabelu v pohode na vzdalenost 15 m pri
rychlosti 56kbit. Byly to obycejne prodluzky serioveho portu k mysim ;-)

--

David Toman
email: dato na centrum.cz, toman na ceres.spszl.cz