VMware - pripojeni disku

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Úterý Červen 26 08:23:28 CEST 2001

Dobry den,

stahl jsem si na vyzkouseni posledni verzi VMware. Mam problem s pripojenim
existujiciho disku.

Vytvoril jsem virtualni disk, na kterem mam nainstalovane w98. Nyni bych
chtel v techto Windows videt jako disk D existujici fyzickou partition s
FAT32, bezne pripojenou do Linuxu jako /mnt/fat32.

Bohuzel se mi to nejak nedari zprovoznit, pripojil jsem zarizeni /dev/hda3
(FAT32) jako raw disk, pri startu vmware mi nabihaji v biosu oba disku, ale
pod Windows pak vidim jen jeden. Take stavove ikony vpravo dole jsou dve,
ale pod Windows ten druhy disk proste neni.

Ve VMware toolboxu mi nabizi pouze floppy a ide1:0, coz je ten prvni
virtualni. Nevite prosim nekdo, kde delam chybu? Konzultoval jsem
dokumentaci na www.vmware.com, ale prijde mi, ze vse delam spravne, jen tam
proste nevidim ten disk.

Jan Povolny
http://honza.panelak-net.cz/