chyba v lprngtool 1.1.1-3 debian/woody

Úterý Červen 26 11:16:12 CEST 2001

Ahojte.

  Prechadzal som na testing (woody) a medzi inymi sa mi upgradoval i
balik lprngtool. Neviem ako sa dostat ku originalnym suborom v .deb,
takze mozno mam na disku miesaninu so starym balickom.
  Subor master-filter (/usr/share/lprngtool/master-filter) ocakava
konfiguraciu v subore /etc/lprngtool, ale na disku som mal len
/etc/lprngtool.conf. Urobil som si linku takze uz vsetko funguje.
  Ak je tato chyba naozaj v balicku ( a nevznikla len u mna
upgradovanim), mohol by to niekto reportovat mainainerovi? Moja
anglictina je mizerna. ( Maintainer: Doug Porter <dsp na debian.org>).

PS: Deje sa nieco so serverom www.debian.cz, alebo mam len ja problem k
nemu pristupit?

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...