OFFTOPIC: Apache, PHP3, MySQL a hlaska Internet Exploreru

Charlie76 charlie76 na atlas.cz
Úterý Červen 26 11:58:05 CEST 2001

Dobry den.

Predem se omlouvam za OT.
Vim ze dotaz zrejme prilis do teto konference nepatri, ale
na linux na linux.cz jsem se zatim setkal s nejpratelstejsimi lidmi.

Provozuji Apache, PHP3, MySQL na Linuxovym stroji RH 6.1.
Ke stroji pristupuji pres sit vetsinou z W9x ... a IE 5.0 (IE5.5)

Obcas kdyz do MySQL pridam nejake udaje a ctu data v IE, zahlasi mi nekdy
tuto hlasku
http://www.domazlice.cz/ie.gif

Nevim zda-li mam hledat chybu v HTML, PHP, Apache, Win9x nebo IE ....??

Setkal se nekdo s touto hlaskou predemnou??
Pokud se nekdo takovy najde odpovidejte prosim primo na muj mail -
m.kaas na domazlice.cz

Dekuji predem vsem ochotnym Lidickam :))

Mira Kaas