update rh7.1 a xfree

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Úterý Červen 26 11:36:47 CEST 2001

No ja to tedy jeste nikdy nevidel. Kdyz uz mam soucasti distribuce vyssi
verzi, tak abych mezi updatama nasel verzi nizsi... ne. Opravdu si
nevzpominam. Uznavam ovsem, ze v tomhle pripade to urcitu logiku ma.

> Soucasti instalace je verze 4, ale z duvodu, ze ne vsechny karty jsou
> podporovany ve verzi 4, zvlast ty hodne historicke, je soucasti i verze
> 3.3.6.
>
> Nevim co je na tom matouci, takhle to maji i jine distribuce,
> napr. Mandrake.

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/