Instalace RH 7.1 x SCSI AIC-7896N

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červen 26 14:38:31 CEST 2001

> Zdravim,
>
> mam problems instalaci RH 7.1 z FTP. Stahnu si z ftp.linux.cz image
> bootnet.img a nabootuju. Zvolim instalaci z FTP, zadam IP a odkud tahat.
> Pak si instalace stahne par souboru a v okamziku, kdy zavadi driver
> aic7xxx, vytuhne a je konec.
> Zajimave je, ze instalace 7.0 probehla v poradku.
>
> Jak z toho ven?

V instalacnim jadru je chybny ovladac. Zjistil jsem to take - neslo
mi instalovat z CD, pripojeneho na radic AVA-2904. Nastesti muzu
instalovat po siti z jine masiny. Ale jestli mate na tom radici disk,
asi bude potreba sestavit vlastni instalacni disketu.

Jak ? No to by me taky zajimalo - nikdy jsem to nedelal a zatim
pokazde jsem se tomu dokazal vyhnout :)

Jeste me napadlo, ze po nainstalovani to CD stejne neslo - ovladac
aic7xxx byl chybny (stejna verze jadra - tusim 2.4.2-2). Ale docela
dobre fungoval aic7xxx_old.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s