Dlouha odezva pri otevirani telnet session

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červen 26 13:45:03 CEST 2001

On Tue, 26 Jun 2001 jaroslav.kodet na ct.cz wrote:

> Mam tady takovou zahadu: mam na stejne siti dve linuxove masiny s
> Mandrake 7.1. Kdyz si pustim  z jedne  telnet na jeden z naich routeru,
> pripoji se prakticky okamzite, z druhe to trva silenou dobu, ale nakonec
> se prece jen spoji.
> Proste navazani session trva silene dlouho. Nemate nekdo tusemi, v cem
> by to mohlo byt ? odpovedi prosim primo na mou adresu.

Aaa, uz jsem si myslel, ze budeme prvni tyden bez podobne zpravy... No tak
snad priste...

Skoda, ze autora nenapadlo nejdrive zkusit archiv konference, tam je
odpoved na zada slova "pomaly telnet" v prvnim odkazu :(((
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/109041.html

Nelze nejak upravit stranky www.linux.cz aby lidi nasli odkaz na archiv
konference daleko snadneji? Neco jako ma SvetNamdro:
"Tohle by jste nemeli minout"

R.V.