xfree 4.1.0 nenastartuji - VYRESENO + dalsi dotaz

Zdenek Jedlicka jedlicka na kme.zcu.cz
Úterý Červen 26 15:29:45 CEST 2001

> Dobry den,
> provadel jsem upgrade (z rawhide) na xfree 4.1.0 (RH 7.0 CZ, TNT2 M64). Po
> upgradu mi X nejdou spustit. Skonci na

Stahl jsem si X z xfree86.org a nainstalovaly se bez problemu. Pomalu
ztracim duveru v rpm.
  Mam ale dalsi problem - nepodarila se mi rozchodit ceska klavesnice tak,
abych mohl prepinat na us. Bud mam jen ceskou, nebo jen us. Odpovidajici
cast z XF86Config-4

 Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbLayout" "en_US"
EndSection

Jak to mam upravit ?  Nastaveni ze 4.0.1 nefunguje.

Zkousel jsem pouzit xf86config, ale ten generuje soubor XF86Config, ktery
se uz asi vubec nepouziva ?

 Jeste bych mel jeden dotaz, ale na ten mi asi nikdo neodpovi. Kolem
upgradu X jsem si instaloval jeste nejake novejsi balicky a nejak se mi
poskodilo zobrazovani na konzoli - prestaly se mi spravne zobrazovat
nasledujici pismenka s hackem :
s z t  , ostatni jsou v pohode a "predtim" to fungovalo.

Mam pouzito neco jako

[root na uk716p01-kme /root]# setfont lat2-sun16.psf
Warning: this is a shell wrapper; consider using consolechars(8)

Tomu warning nerozumim (kdyz se pouzije consolechars -f lat2-sun16.psf, je
to bez hlasky). Kdyz pouziji jiny font, tak jsou zase spatny ramecky v mc.

Dik za jakoukoliv radu.

             Zdenek Jedlicka