xfree 4.1.0 nenastartuji - VYRESENO + dalsi dotaz

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Úterý Červen 26 17:17:45 CEST 2001

	Ahoj!

>   Mam ale dalsi problem - nepodarila se mi rozchodit ceska klavesnice tak,
> abych mohl prepinat na us. Bud mam jen ceskou, nebo jen us. Odpovidajici
> cast z XF86Config-4

  V XFree86 4.1.0 jsou nove klavesove mapy, ktere spachal Kamil Toman
<ktoman na email.cz>. A jestli jsem pochopil dobre, tak ta mapa je udelana tak,
ze proste prepinat na neco jineho nejde. Pokud se mylim, tak budu rad, kdyz
me nekdo pouci. Zatim jsem to resil prepsanim te mapy a dodefinovanim dalsi
grupy v /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols/cz.

> Mam pouzito neco jako
>
> [root na uk716p01-kme /root]# setfont lat2-sun16.psf
> Warning: this is a shell wrapper; consider using consolechars(8)
>
> Tomu warning nerozumim (kdyz se pouzije consolechars -f lat2-sun16.psf, je
> to bez hlasky). Kdyz pouziji jiny font, tak jsou zase spatny ramecky v mc.

  Rika Ti to, ze mas pouzivat prikaz consolechars misto setfont (font
zustane stejny).

	Ahoj,
		Vita