GL aplikace a (SIGSEGV)

Jiri Mlika jmlika na volny.cz
Úterý Červen 26 17:53:27 CEST 2001

     Dobrý den

     Neustále se potýkám s následujícím problémem. OpenGL aplikace n?kdy
skon?í s chybou "Neoprávn?ný p?ístup do pam?ti (SIGSEGV)" jindy b??í
normáln?. Quake III Arena má místo toho signál 11, ale výsledek je stejný,
n?kdy b??í n?kdy ne.
     Pou?ívám nVidia Riva TNT2 Pro s drivery od výrobce verze 1.0-1251,
XFree86 4.0.3, distribuce MDK 8.0. S p?edchozí verzí driver? se to podle m?
chovalo lépe.
     Nevím kde mám hledat problém, zda v HW ?i SW? Karta d?lá je?t? jednu
nep?knou v?c. P?i zm?n? grafického re?imu probliknou na obrazovce náhodné
znaky (ASCII). Takové chování jsem kdysi vid?l u graf. karty, která záhy
ode?la. Nem??e se náhodou jednat o chybu pam?tí karty?

     S pozdravem
                               Ji?í Mlíka