dial-up - modem se pripoji a nic

Jiri Mlika jmlika na volny.cz
Úterý Červen 26 22:45:33 CEST 2001

     Dobrý den

     Ne že bych na to byl expert, ale přesto si tipnu. Co takhle routovací
tabulka, hlavně "default gateway", kam to ukazuje? V kppp se  myslím dá
nastavit, aby se jako default gateway (výchozí brána) použil modem
(samozřejmě zde jsem to řekl poněkud zjednodušeně).
     Rád bych Vám pomohl více, ale to byste musel napsat více informací o
problému.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka