make a funkce v impl. pravidle

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Červen 27 00:49:25 CEST 2001

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

> Aby bylo jasno: tim, ze se lisi target uvedeny v makefile a skutecny
> vystupni soubor, jste sam vyrobil "phony target", nebot "phony target" je
> ex definitiones takovy target, ze k nemu prirazena sekvence prikazu
> nevytvori ci neaktualizuje soubor s odpovidajicim jmenem.

To mate sice (ex definitiones) pravdu, faktem ale zustava, ze pokud
nekde pouziji A.tex jako prerequisite, tak se tento cil vykona pouze v
pripade, ze a.tex neexistuje respektive neni starsi nez soubor
zdrojovy (alespon v GNU make). Uz tento samotny fakt (,ktery mimo jine
znamena, ze takto vyrobeny target GNU make tak uplne za PHONY
nepovazuje) mi staci k tomu, abych jej mohl dale pouzit a neprisel o
hlavni vyhodu makeu oproti beznemu "build skriptu".

S pozdravem

Mila Kuchta