instalace Linuxu na notebook

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Středa Červen 27 07:11:40 CEST 2001

| Neslo by to pres seriovy port? Nejdriv si tu instalaci pripravitt nekde
bokem
| na normalnim pocitaci, pak nabootovat  notebook s nejakou  malodisketovou
| distribuci, ktera by mela (nejlip) ppp a rsh/ssh a potom to pomoci tar-u
| prenest z jednoho stroje na druhy... a pak uz jen cekat dva dny ;-)
A co tak PLIP (paralelny port) ? Ten ide kapaaaanek rychlejsie, este som to
neskusal na funkcnost, ale vzdy ked si kombajnujem vlastny kernel tak tam dam
aj SLIP aj PLIP, pre istotu. A notebook by mal mat paralelak ... a co tak to
este skombinovat s bzip2, usetri to kapanek cakania ...

--
Signature (best viewed with fixed size fonts like Courier):
  Martin 'MegaSoft' Mokry             UBP a.s.