tisk z KDE a Kword

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Červen 27 07:48:04 CEST 2001

Dobry den
mam nainstalovany RH7.1CZ a pouzivam KDE.
Jsem spokojen, proti predchozim verzim je to pokrok (i v rychlosti) ale na
rozdil od predchzich verzi nejsem schopen z KDE aplikaci nic vytisknout. Vse
projde bez chybovych hlasek, ale do fronty se nic nezaradi. Log nerekl nic.
Pokud to vytisknu do PS a ten dam nasledne pres lpr vytisknout, tak je to v
pohode. Treba z Netscape tisknu bez potizi.
Netusite nekdo jak hledat problem?

A dalsi vec v RH7.0CZ jsem v Kwordu bez "potizi" oteviral *.doc soubory, kdyz
se o totez pokusim v RH7.1CZ tak mi Kword napise ze:
Chybejici importni filtr.
Nelze importovat soubor typu
aplikace/MSWORD

Co mi chybi jeste doinstalovat?