Wins

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Červen 27 11:38:35 CEST 2001

nejsem si jist, zda wins ze samby vubec umi replikaci. snad bude stacit
nastavit MS DNS ze ma delat push i pull.

nestaci vam v lmhosts zaznam pro PDC?

192.168.2.1 PDC #PRE #DOM:OMEGA
192.168.2.1 "DOMAIN         \0x1b" #PRE

(PDC - netbios jmeni PDC, DOMAIN - jmeno domeny, IP dle vasich)

MP