ASUS A7V

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Středa Červen 27 18:26:53 CEST 2001

Dne út 26. červen 2001 16:45 jste napsal(a):
> Dobry den,
> chtel bych se zeptat na zkusenosti s timto MaBo. V praci chci upgradovat
> PC (Duron/850,...) a o teto desce jsem uvazoval. Mam vsak obavy z VIA
> chipsetu. Nedavno se tu probiralo, ze je v nem chyba. Muze nekdo poslat
> postrehy z provozu, resp. typ na funkcni:-) MaBo treba s cipsetem od
> AMD. hardware.penguin.cz znam :-)

Pokud se probirala chyba v chipsetu VIA686, pak se jednalo o chybu ve
VT82C686B. Tato deska ma VT82C686A.

Jinak jediny problem na ktery jsem narazil neni v podstate problem. Jedna se
o to, ze pry neni dokumentace k brouku as99127f takze lm-sensors vicemene
"silha". To co jsem si nastavil tak nejak ukazuje spravnou teplotu, ale je to
"tak nejak". ATA100 jsem nezkousel, nemam nic stovkovyho ( mam na tom radici
povesenou vypalovacku, ta je ATA33 a chodi). Jinak deska mi chodi absolutne
bez problemu s nasledujici cfg :

CPU : AMD Duron 600 na 800
KB : USB Chicony
Mys : USB Arowana