Disk a UDMA/66

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Středa Červen 27 22:25:35 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, Jaroslav Kubata wrote:

> abit raid desky maji 4 ide konektory
> ide1, ide2 - ata33
> ide3, ide4 - ata66/100
V manualu k desce je napsane

For KT7A/KT7A-RAID:
* Two channels (IDE1 & IDE2) of Bus Master IDE ports supporting up to four
Ultra DMA 33/66/100 devices (KTA7A only)
* And two channels (IDE3 & IDE4) of Bus Master IDE ports supporting up to
four Ultra DMA 33/66/100 specifications HDD drives (KTA7A-RAID only)

Jestli jsem to spravne pochopil, tak tady asi problem nebude (disk mam
pripojeny prislusnou ksandou, v BIOSu hlasi disk.....ata66.... a
utilitkou od Seagatu jsem ho prepnul do ata66 rezimu uz po koupi)

> protoze mate disk jako hda, je na ide1 -> prepojit na ide3, pozor, bude
> z nej hde, takze upravit lilo
> podivat se do nastaveni hpt370, jestli mate disk a radic jako ata66/100,
kde se da zjistit nastaveni hpt370?

--
Miroslav Zidek
mailto: mizi na worldmail.cz