instalace Linuxu na notebook

"Tomá¹ Honzák" tomas na honzak.cz
Středa Červen 27 22:41:08 CEST 2001

In article <89bd053226082557cb18e0ef25d9d7a33b396a1b na ubp.sk>, "Martin
Mokr}" <martin.mokry na nr.ubp.sk> wrote:

> nekde bokem
> malodisketovou | distribuci, ktera by mela (nejlip) ppp a rsh/ssh a
> potom to pomoci tar-u | prenest z jednoho stroje na druhy... a pak uz
> jen cekat dva dny ;-) A co tak PLIP (paralelny port) ? Ten ide
> kapaaaanek rychlejsie, este som to neskusal na funkcnost, ale vzdy ked
> si kombajnujem vlastny kernel tak tam dam aj SLIP aj PLIP, pre istotu. A
> notebook by mal mat paralelak ... a co tak to este skombinovat s bzip2,
> usetri to kapanek cakania ...

Doporucuju plip. Predpokladam, ze Vase oblibena distribuce podporuje
natazeni nejakeho zakladu a driveru z disket a zbytek po siti -- pak
staci mit nekde vedle pocitac s pripravenym CD nebo zkopirovanym CD (muj
pripad :-) viditelnym pres http nebo ftp a jede se...
Uz jsem takhle instaloval Debiana na docela velky balik pocitacu,
notebookem 486DX2/50 20 MB RAM pocinaje a docela luxusnim serverem bez
cd-rom, ale zato s idiotskou sitovou kartou, pro kterou jsem musel kompilovat
ovladac, konce, a bylo to bez problemu a rychle v ramci moznosti (33kb/s)

Zdravim

TH
--
|  Tomáš Honzák  -=*=-   tomas na honzak.cz  -=*=-  http://www.honzak.cz  |