lilo a presun hdb -> hda

Zdenek Precek precek na precek.cz
Středa Červen 27 23:46:08 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, Zdenek Havranek, HAF wrote:

> Zdravim,
>
> mam masinu jen s jednim IDE radicem, a v ni dva harddisky. Cely system je jen na hdb a disk hda tam je jen pro to, aby mi to nabootovalo a chci ho odpojit.
>
> Jak premluvim lilo, aby mi masina nabootovala pote co z toho slave udelam master?

Zdravim tez.

Jak premluvite LILO uz tady vice-mene spravne nekolikrat zaznelo.

Ja bych chtel jen dodat, ze krome LILO je dulezite opravit zaznamy v
/etc/fstab (predevsim /), jinak vam totiz system sice nabootuje, ale
nenabehne.
Kdyz se to nepripravi jeste pred rebootem, tak se to pak zachranuje dost
obtizne.

--
         v   v v   | zdenek na precek.cz    | SCP    (")
Ing. ZDENEK PRECEK | +420-2-7933044      | 5200  _  \/\
                   | Augustinova 2064/14 |    __  \/\\  _
                   | Praha 4, Chodov     |   | /|   / \/
                   | 148 00              |   |//| _|