instalace Redhatu se spatnym druhym CD

Čtvrtek Červen 28 07:31:59 CEST 2001

On Wed, 27 Jun 2001, Karel Herink wrote:

> Kamarad mi prepaloval CD s Redhatem 7.1 cz a na druhym CD spatne
> prepalil nazev CD. Pri instalaci pri vymene CD (pri vkladani druhyho
> CD)to pise, ze nemuze najit to druhe CD(kvuli tomu spatnymu nazvu).

Nejde o label, ale o soubor zacinajici teckou, ktery je v koreni CD.
Windowsy nemaji rady takove soubory (standardni skryte soubory v Unixech)
a proto ho tam nemate (stejne tak jsou problemy se soubory, ktere teckou
konci).

Resenim je bud stahnout ISO a vypalit z nej, nebo vyrobit ISO z vadneho CD
a pomoci rsync synchronizovat s originalnim ISO obrazem (prenesou se jen
zmeny).

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/112846.html

Stejny problem (tj. chybejici soubor zacinajici teckou) potkal CD, ktere
bylo ted pribaleno k Chipu (RH 7.1 US). Chystam se pres vikend vyrobit
zaplatu (na disketu).

--
                        Milan Kerslager