Prosba o runtime FoxPro

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 28 08:47:52 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, Jun 27, 2001 at 05:48:46PM +0200, Zdenek Drvota wrote:
> Ahoj,
> a co takhle si napsat o ten runtime do Aktisu (ABRA)?
> (Sam mam asi uz jen 2.5b (FOXD250B.ES?))

i to jsem zkousel, ale odepsali mi, ze Abra udajne potrebuje
extended verzi. At vzpominam, jak vzpominam, tak me nenapada
moznost, jak by si tu verzi zjistila (mozna ale, ze to jde a ze
se tedy mylim) a s tim non-extended runtime by IMHO bezet mela
(mozna ne tak rychle, ale to mi zas az tak nevadi). Napsal jsem
jim, ze bych to rad vyzkousel i pres jejich varovani, ze si jsem
vedom ruznych uskali, ale uz se neozvali. A ja se nerad vzdavam
bez boje...

Pak uz by se dala mozna pouzit jen Win verze, ktera se asi o
takove veci, jako prepinani do chraneneho rezimu, snazit
nebude... Ale ja mam radsi znakove rozhrani :-| (A taky nevim,
jak by se pod wine vyrovnala s tiskem...)

> --
>        Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek