libkdeprint.so.0

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Čtvrtek Červen 28 10:22:58 CEST 2001

> pokousim se nainstalovat update koffice-1.1-0.beta2.1 z koffice.kfe.org pro
> RH7.1. Mam nainstalovany RH7.1CZ. Problem je v tom ze koffice vyzaduje
> knihovnu libkdeprint.so.0 a ja naprosto netusim kde ji najit. Rpmfind.net
> vraci ze ji obsahuje kdelibs-2.2 unstable, ale to se mi do systemu moc michat
> nechce. (jsem rad ze mi to chodi). kdelibs-2.1.2-1  o ni nic nevedi.

Zdravim,
  vzdyt jste ji nasel :), jen tak mimochodem kdyz uz jste u toho michani
a nemichani veci do systemu, tohle se Vam tam michat chce koffice-1.1-0.beta2.1?
                                                                        ^^^^
Zdravim,
  Robert

P.S. Jeden z moznych duvodu proc je treba beta :)

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-