Eurotel a 'anonymni' SMS

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Čtvrtek Červen 28 09:37:09 CEST 2001

Zdravim,

pred nedavnem jsem ke svemu pramalemu poteseni zjistil, ze Eurotel neumi
posilat 'anonymni' SMSky (neco jako 'skryti cisla volajiciho'). Tak jsem
si napsal skriptik, ktery mi tohle zanonymneni udela. Primarne je to pro
maily z debila, ale pro SMS je to pouzitelne taky. Vim, ze se v
konferenci vyskytuje spousta hracicku ;-), takze ho davam do plena s
dotazem: mate nekdo chut si s tim pohrat a ukazat mi, jak by se to dalo
udelat lepe a radostneji? Pripadne nejak vtipne doplnit, opravit,
upravit? Jinak pouziti je asi jasne: vytvorite si specialni konto (treba
'postak') a do ~/.forward mu date '|/cesta/ke/skriptu/jmeno_skriptu'.
Jo, a taky by se mi hodilo, kdyby odeslany mail mel Reply-to: na neco
jineho, nevite nekdo jak (jednoduse) na to?

Preji krasny, sluncem prohraty den!

#!/bin/bash

ORIGIN="00420606xxxxxx na sms.eurotel.cz"

FROM=""

read "LINE"
while [ "$LINE" -a -n "$LINE" ]
do
        echo "$LINE" |grep -q "From:\ "
        if [ $? -eq 0 ]
        then
                FROM=`echo "$LINE" | sed "s/From:\ //"|cut -f 1 -d \ `
        fi
        echo "$LINE" >>/tmp/header.$$
        read LINE
done

if [ "$FROM" != "$ORIGIN" ]
then
        echo "Invalid From:, sorry."
        exit 1
fi

read LINE
while [ $? -eq 0 ]
do
        echo "$LINE" |grep -q "TO:\ "
        if [ $? -eq 0 ]
        then
                TO=`echo "$LINE" | sed "s/TO:\ //"|cut -f 1 -d \ `
        fi
        echo "$LINE" | sed "s/TO: $TO //" >>/tmp/body.$$
        read LINE
done

if [ -z "$TO" ]
then
        echo "Invalid TO:, sorry."
        exit 1
fi

echo -n "$LINE" >>/tmp/body.$$

cat /tmp/body.$$ |mail -s "FW; odpovidat na nejakou_chytrou_adresu"
"$TO"

rm -f /tmp/header.$$
rm -f /tmp/body.$$

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/